Tuesday, March 25, 2008

Helgens bravader.

I helgen så var det Lan igen, var ett par månader sen sist så det var riktigt kul. Många trevliga människor, en del gamla, en del nya, en del utslitna. Jag tror nog jag slog rekordet på att sova minst, vilket jag betalar för nu (Yrsel,näsblod,huvudvärk) Osv. Det var lätt värt det. Totalt så sov jag 4-5 timmar, lanet var från Torsdag-Måndag. Varför? Ja du, såhär efteråt så undrar jag samma sak. Ja något annat speciellt har inte direkt hänt. Nu ska jag nog ta och sova eller liknande, antagligen så kommer jag inte göra det men endå ^^. Äta ska jag göra iaf, i mängder, mycket energi som ska tas tillbaka.

Puzzkjam

2 comments:

Anonymous said...

Du är STÖRD, vet du det?!!

Grewlk said...

Klart jag vet det. Och jag älskar mitt störda själv just därför.